Wereldprimeur: Opel afgerekend met YouTube-viewsEn de gelukkige is: Yuri Schuurkes

Betaalmetviews

Weet je nog dat Opel in april de bijzondere campagne ‘Betaal met Views’ lanceerde? Iedereen die tussen 24 april en 30 juni 2017 een te gekke video maakt van zijn of haar proefrit in één van onze Opel Online Editions en die op YouTube plaatst, kan een gloednieuwe Opel afrekenen met het aantal views dat de video genereert. Gaaf he? Yuri Schuurkes lukte het om meer dan één miljoen views (!) te halen en kocht een Opel Astra vijfdeurs Online Edition ter waarde van 23.070 euro.

Wereldprimeur!

Het is een absolute wereldprimeur dat een auto – in dit geval een Opel – met YouTube-views is gekocht. De video van Yuri Schuurkes is best bijzonder. Yuri gaat verkleed als bekende superheld op bezoek bij een Opel-dealer en maakt een proefrit in een Astra Online Edition. De video ging vervolgens ‘viral’ – zoals dat zo mooi heet – op YouTube en heeft inmiddels al dik één miljoen views gescoord. Een knappe prestatie.

Kersverse autosleutels

En ook meer dan genoeg views om een Opel Astra vijfdeurs Online Edition te kopen voor 922.800 views. Yuri ontving deze week zijn kersverse autosleutels uit handen van Opel-dealer in Veghel en is natuurlijk supertrots op zijn Astra Online Edition met standaard OnStar, IntelliLink multimediasysteem, DAB+ digitale radio en 4G Wi-Fi aan boord!

Nog vijf producten beschikbaar

De Opel Astra vijfdeurs Online Edition is één van de in totaal zes producten die met views gekocht kunnen worden. Nog steeds met views verkrijgbaar zijn een Opel KARL ROCKS Online Edition (589.900 views), een Opel Corsa 3-deurs Online Edition (739.600 views), een Little ADAM loopauto voor de kleintjes (5.160 views), een Opel-dakkoffer (24.200 views) en een iPad-houder (3.000 views). Ook jij kan dus nog een auto betalen met views, mits je deze aantallen haalt natuurlijk.

Meedoen kan nog!

Onze actie loopt nog tot 30 juni 2017 of als alle producten verkocht zijn.