Winnares Ilvy ontvangt haar eigen ADAM ILVY!Beautyvlogger Mascha Feoktistova reikt de eerste ADAM ILVY uit.

De Opel ADAM ILVY is uitgereikt aan Ilvy Gielen uit ’s-Hertogenbosch. Zij is de bedenkster van deze unieke uitvoering én de trotse Nederlandse winnares van de Europese online campagne #ADAMYOURSELF, waarbij Opel in twaalf landen op zoek ging naar het meest aansprekende en unieke ADAM-design. Het sportieve ADAM-ontwerp van Ilvy Gielen kreeg de meeste stemmen in Nederland. In Breda ontving zij van beautyvlogger en jurylid Mascha Feoktistova de sleutels van de eerste Opel ADAM ILVY.

De Europese online campagne #ADAMYOURSELF was met ruim 3,3 miljoen online bezoekers, meer dan 100.000 ingezonden ADAM-designs en 2,6 miljoen stemmen een ongekend groot succes.

Een jury van Opel-vertegenwoordigers en de door Opel gekozen social influencers kozen per land de winnende creatie uit de tien populairste designs van dat land. In Nederland ging Ilvy Gielen er met de eerste prijs vandoor: een productieversie van haar inzending, de stoere Opel ADAM ILVY.

“De ADAM is in het echt nóg mooier dan ik dacht. Hij rijdt ook nog eens heel lekker. Ik ben superblij!”, aldus een trotse en enthousiaste Ilvy.

Opel produceert de ADAM ILVY in een uiterst gelimiteerde oplage, exclusief voor de Nederlandse markt. De uitvoering heeft een kleurstelling welke past bij de persoonlijkheid van de winnares. De carrosseriekleur van de Opel ADAM ILVY is Red ‘n’ Roll en het dak heeft de kleur I’ll be Black. Verder is deze uitvoering aan de voorzijde voorzien van een witte logostrip en komen de kleuren zwart en wit ook nog terug in het ontwerp van de wielen. “Hij past hélemaal bij mij. Lekker stoer en uitgesproken”, aldus Ilvy. Het blijft niet bij deze uitreiking van de Opel ADAM ILVY; eerder dit jaar heeft winnares Ilvy, samen met de elf andere winnaars uit de andere deelnemende landen, deelgenomen aan diverse foto- en filmopnames vanuit een exclusieve ADAM-loft in Berlijn. Ilvy speelt namelijk met haar ADAM ILVY de hoofdrol in de Nederlandse #ADAMYOURSELF campagne.