Unieke online campagne: ''Drive it or hate it''.Campagne ter promotie van nieuwe Opel 2017-kalender.

Grumpy Cat – de beroemdste kat ter wereld, met bijna 9 miljoen volgers op Facebook – speelt een hoofdrol in de ludieke Opel campagne “Drive it or hate it” op Facebook en Twitter. De campagne is gestart ter promotie van de nieuwe Opel 2017-kalender

De nieuwe kalender van Opel heeft de naam “Georgia & Grumpy – Not impressed by Wonderland”. Op de kalender zijn Opels uit verleden, heden en toekomst op de gevoelige plaat vastgelegd in seizoensgebonden settings. Grumpy Cat speelt samen met internationaal topmodel Georgia May Jagger – dochter van Rolling Stone Mick Jagger en topmodel Jerry Hall – een belangrijke rol op de foto’s van de nieuwe kalender.

Tijdens het maken van de foto’s voor de officiële Opel 2017-kalender werd nauwelijks gelachen. Dat blijkt wel uit de ‘making-of’-video. Op geen enkele foto laat Grumpy Cat een glimlach zien. Opel gelooft echter dat er goedheid schuilt in Grumpy Cat en geeft de humeurige kat daarom een hoofdrol in de nieuwe campagne “Drive it or hate it”.

“Als we zijn schaamteloosheid en aanhoudend slechte humeur buiten beschouwing laten, zijn we bij Opel weg van Grumpy Cat!”, zegt Tina Müller, Opels Chief Marketing Officer. “Daarom proberen we Grumpy Cat aan het lachen te krijgen met onze nieuwe online campagne. Dat moet toch op zijn minst één keer lukken.”

Via de hashtag #OpelGoesGrumpy en op de sociale kanalen is het complete verhaal te volgen. Bezoek www.opelgoesgrumpy.com voor meer informatie over deze ludieke campagne. Deelnemers maken op deze website tevens kans op een ‘meet and greet’ met de humeurigste kat ter wereld.