Opel, Onstar, MyOnStar

ZO BLIJFT U PROFITEREN VAN OPEL ONSTAR.

Om gebruik te blijven maken van alle voordelen van Opel OnStar, dient u na afloop van de proefperiode een abonnement af te sluiten.1,2 U kunt dit op twee manieren doen:

Optie 1: U logt in op MyOpel en gaat naar de Opel OnStar pagina. Klik hier op “OnStar pakketten” om uw abonnement af te sluiten.

Optie 2: Druk op de blauwe Service-knop in uw auto om contact op te nemen met een Opel OnStar adviseur. De Opel OnStar adviseur kan u helpen bij het afsluiten van uw Opel OnStar abonnement.

De kosten voor uw abonnement bedragen:
Bij een maandabonnement: € 9,95 per maand (incl. BTW)
Bij een jaarabonnement: €99,50 per jaar (incl. BTW).3

Let op: voor gebruik van de Wi-Fi Hotspot dient u na afloop van de proefperiode databundels te kopen bij de netwerkaanbieder.4

Opel, OnStar, Wi-Fi

ZO KOOPT U DATABUNDELS.

Is de gratis proefperiode van de Wi-Fi Hotspot goed bevallen en wilt u nu databundels kopen om de Hotspot te blijven gebruiken?

Opel, OnStar, MyOnStar, Account

BEHEER UW OPEL ONSTAR ACCOUNT.

Opel, OnStar, MyOnStar, Infotainment

PERFECT "CONNECTED"!

Is uw auto uitgerust met één van de geavanceerde Opel infotainmentsystemen, waarmee u uw smartphone moeiteloos kunt integreren in uw auto? In de onderstaande informatieve video's ziet u hoe u optimaal van alle mogelijkheden kunt profiteren.

Vorige
  • HOW TO - NAVI 900 INTELLILINK

  • HOW TO - NAVI 900 INTELLILINK

  • Opel, OnStar, MyOnStar, How To Videos

    HOW TO - R 4.0 - INTELLILINK

Volgende

ZO MAAKT U CONTACT MET OPEL ONSTAR


OnStar buttons in uw auto


Uw Smartphone-app


Eén belletje is genoeg

Close
Opel OnStar - A direct call

Opel OnStar direct bellen

 

Druk op de blauwe Service-knop in uw auto om contact te maken met de Opel OnStar adviseur.

Opel OnStar is in vrijwel alle Europese landen beschikbaar. En natuurlijk wordt u altijd in de taal van uw voorkeur te woord gestaan.1

1Om uw oproep zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat u eerst wordt doorverbonden met een Engels sprekende adviseur.

Close
Opel OnStar - The OnStar Buttons in your car

De Opel OnStar-knoppen in uw auto


Eén druk op de knop: alle diensten van Opel OnStar zijn beschikbaar via drie eenvoudige knoppen. We staan altijd voor u klaar.

De drie knoppen in het bedieningspaneel bieden toegang tot alle diensten van Opel OnStar:

● De blauwe Service-knop maakt direct contact met een Opel OnStar adviseur, die de gewenste service zal bieden.
● Druk in een noodgeval op de rode SOS-knop. U wordt direct doorverbonden met een Opel OnStar adviseur, die met spoed de benodigde hulp zal inschakelen.
● Houdt de zwarte Privacy-knop ca. 5 seconden ingedrukt als u uw locatie niet met Opel OnStar wilt delen. Alleen in een noodgeval, bijvoorbeeld als uw auto wordt gestolen of bij een ongeval, zal Opel OnStar deze voorkeur negeren.

Close
Opel OnStar - Get The Smartphone App

De myOpel smartphone-app

Alles komt samen in de myOpel app op uw mobiele telefoon. Uw auto vergrendelen of het oliepeil controleren – ook als u niet in de buurt van uw auto bent! Via de myOpel app helpt Opel OnStar u zelfs als u vergeten bent waar u uw auto geparkeerd heeft. Bekijk de locatie op de kaart of, als u dichterbij bent, laat de lichten knipperen en bedien de claxon, zodat u kunt zien en horen waar hij staat.
Met de myOpel App voor Opel OnStar1 kunt u:


● Overal contact opnemen met Opel OnStar

● Belangrijke gegevens van de auto opvragen, zoals de bandenspanning

• Op afstand de deuren vergrendelen en ontgrendelen

● De locatie van uw auto op de kaart zien
● De lichten of claxon bedienen om uw auto sneller terug te vinden
● Het adres van uw bestemming eenvoudig naar uw ingebouwde Opel navigatiesysteem sturen3
● Om gebruik te maken van de uitgebreide functies van de myOpel app voor Opel OnStar4, dient u bij uw registratie een myOpel account aan te maken

In order to use OnStar on a smartphone, just download the myOpel App in the Google Play Store. If you are using an iPhone, you can find the myOpel App in your AppStore.

1 The myOpel App features require an active OnStar account and are subject to mobile network and GPS coverage and availability. Terms and conditions apply. The OnStar Services require activation and are subject to mobile network coverage and availability. Charges apply after the free trial period. The OnStar subscription packages could be different from the services included in the free trial package. Some features may not be available for certain carlines or trim levels or OnStar packages. Terms and conditions apply.

2Remote Door Lock/Unlock is not available for Meriva. Click here for more information.

3An embedded Opel navigation unit and map data are requirements for Destination Download.

4Without an active OnStar subscription, you are not able to take advantage of the OnStar services in the myOpel app.

 

Close

Als u van de Wi-Fi Hotspot wilt blijven profiteren, dan heeft u de mogelijkheid om een account in te stellen bij Vodafone en de databundel te kopen die aansluit bij uw behoeften.

Hoe?

• Ga in uw auto zitten en schakel het contact in, zonder te rijden.
• Sluit uw mobiele apparaat aan op de Wi-Fi Hotspot in uw auto en open een internet browser.
• Tik een URL in de browser, bijv. http://www.opel.nl (Let op: gebruik alleen een HTTP-based web-adres, geen HTTPS-versie).
.• U wordt automatisch doorgelinkt naar een scherm met instructies. Volg de stappen die hier zijn aangegeven.
• Stel een account in voor de “Internet in the car” portal van Vodafone.
• Koop op de portal de databundel.
• Zodra u een databundel heeft gekocht, kunt u weer profiteren van alle voordelen die de snelle en stabiele internetverbinding in uw auto biedt.

Als u eenmaal een account bij Vodafone heeft ingesteld, kunt u in het vervolg eenvoudig nieuwe databundels kopen en uw account via de Vodafone portal beheren.



Vodafone biedt u de databundel aan die het beste bij u past²:

• De Vodafone “Dagelijkse bundel“1:

De beste keuze voor incidenteel gebruik. Deze bundel biedt voor € 5,- gedurende 24 uur 1 GB data via Vodafone's snelle 4G netwerk.


• De Vodafone "Maandelijkse bundel (28 dagen)“1:

Het beste voor regelmatig gebruik, zonder zorgen. Deze bundel biedt gedurende 28 dagen voor € 15,- 3 GB of voor € 25,- 10 GB data via Vodafone's snelle 4G netwerk.

1 Internet in de auto op Vodafone’s snelle 4G netwerk, in diverse Europese landen zonder extra kosten te gebruiken (zie voor meer informatie http://www.opel.nl/onstar/beschikbaarheid-opel-onstar.html).  U heeft altijd volledige controle: de 'Internet in the car' portal houdt u altijd op de hoogte van de hoeveelheid data die u gebruikt heeft.

² Als u geen actief Opel OnStar account hebt, kunt u geen Wi-Fi databundel kopen.

³ De databundel eindigt hetzij wanneer de aangegeven tijdsperiode verloopt of als u de maximale datahoeveelheid gebruikt heeft (afhankelijk van wat als eerste komt).

Close

1 Als u na de proefperiode geen Opel OnStar abonnement koopt, kunt u geen gebruik meer maken van de Opel OnStar diensten en kunt u ook geen gebruik meer maken van Opel OnStar via de myOpel app. Ook zonder een actief Opel OnStar abonnement ontvangt u nog 4 jaar lang maandelijks een voertuigdiagnose via e-mail, tenzij u bij registratie heeft aangegeven dit niet te willen ontvangen.

2 De functies van de myOpel app werken alleen als Opel OnStar geactiveerd is en zijn afhankelijk van de beschikbaarheid en de dekking van het mobiele netwerk. Voor het gebruik van Opel OnStar gelden algemene voorwaarden. Het is mogelijk dat sommige functies voor bepaalde modellen of uitrustingsniveaus niet beschikbaar zijn.

3 De getoonde prijzen gelden bij publicatie van deze website en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving gewijzigd worden.

4Kijk voor meer informatie over de gratis proefperiode voor de Wi-Fi Hotspot bij “Ik wil Opel OnStar”.