Goud voor 'Betaal met Views' campagne.Tijdens internationaal festival in Cannes.

Goud in Cannes

Met trots kunnen wij vermelden dat de Opel campagne 'Betaal met Views' is bekroond met maar liefst vier Lions tijdens het internationaal festival in Cannes, waaronder een Gold Lion! Dit zijn belangrijke awards in de communicatiebranche. De 'Betaal met Views' campagne werd bedacht voor de introductie van de Opel Online Editions: rijk uitgeruste uitvoeringen op diverse modellen met onder meer 4G WiFi, DAB+radio en Apple CarPlayTM.

Betaal met YouTube-Views
Deelnemers aan de 'Betaal met Views'-campagne konden een te gekke video van hun proefrit in een nieuwe Opel op YouTube plaatsen en vervolgens een nieuwe Opel afrekenen met YouTube views, als de video voldoende views had gegenereerd. Nooit eerder werd een dergelijke actie door een automerk of andere producenten geïnitieerd. Lees hier meer.

Goud, zilver én brons
In de categorie PR ontving de Nederlandse Opel campagne 'Betaal met Views' maar liefst twee Lions. Een Gold Lion voor innovatief gebruik van sociale media en een Silver Lion voor de categorie Launch / Re launch. Ook in de categorie Direct ontving Opel twee Lions (Bronze). Eén voor Co creation & User Generated Content en een andere voor Use of Social Platforms.