Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


DUITSE TECHNIEK OP ZIJN BEST.

De Insignia GSi is voorzien van baanbrekende techniek die garant staat voor adembenemende prestaties.

 

Brandstofverbruik gemiddeld 8,7-7,3 l/100 km; gemiddelde CO2-uitstoot 199-192 g/km (volgens richtlijn R (EU) 715/2007).

 

DE SCHAKEL NAAR DYNAMIEK.

De GSi is standaard uitgerust met een sportieve 8-traps automaat met schakelpeddels aan het stuurwiel, voor een nóg actievere beleving.

ADAPTIEVE 4-WIELAANDRIJVING MET KOPPELVECTORING.

De adaptieve vierwielaandrijving met koppelvectoring staat garant voor sportief rijplezier en fenomenale grip, bij elk weertype en op elk terrein.

 

 

• De ‘Twinster’ vierwielaandrijving biedt meer grip dan ooit

• Afhankelijk van de situatie wordt tot 60% van het beschikbare koppel overgebracht op de achterwielen of verdeeld; over alle vier de wielen

• De ideale koppelverdeling wordt automatisch berekend en toegepast. Het koppel wordt daarbij zowel over de voor- en achterwielen als over links en rechts op de meest gunstige manier verdeeld. Doordat het hele koppel beschikbaar blijft, levert dat een uiterst scherpe rijervaring op

TOON MEER TOON MINDER

FLEXRIDE ONDERSTEL.

Het High Performance GSi onderstel is voor de GSi ontwikkeld en voorzien van kortere veren en speciaal afgestemde dempers. Het adaptieve Flexride onderstel heeft op de GSi als extra de Competition mode, waarin de tractie controle deels of geheel kan worden uitgeschakeld.

 

De Insignia GSi is standaard voorzien van een speciaal voor de GSi ontwikkeld onderstel. Dit onderstel beschikt naast kortere veren, speciaal afgestemde schokdempers over een aangepaste versie van het elektro-mechanische FlexRide onderstel. Dit adaptieve onderstel biedt standaard de keuze uit de Tour, Standaard en de Sport modus waarbij de vering naar keuze wordt verstevigd en het gasresponse en motorgeluid sportiever wordt gemaakt. De GSi biedt daar bovenop de Competition mode waarin ook de traction controle kan worden uitgeschakeld voor de optimale rijbeleving.

TOON MEER TOON MINDER

POWER-REMMEN.

De BREMBO-remmen van de Insignia GSi met hun kenmerkende gekleurde remklauwen leveren exact gedoseerde remkracht.