‘De toekomst is voor iedereen’.Opel presenteert nieuwe slogan en opgefrist logo.

De toekomst is voor iedereen

Opel introduceert een nieuwe merkslogan: ‘De toekomst is voor iedereen’. De nieuwe slogan benadrukt de belofte van het merk: Opel democratiseert technologie van de toekomst en maakt die voor iedereen toegankelijk. Deze filosofie zit diep geworteld in de geschiedenis van Opel. Tegelijkertijd introduceert Opel een opgefrist merklogo.

Vijf woorden, één boodschap
De nieuwe slogan ‘De toekomst is voor iedereen’ benadrukt twee kanten van de merkpositie van Opel. ‘De toekomst…’ doelt op het feit dat trendsettende mobiliteitsoplossingen alleen mogelijk zijn met constante innovaties. Dit is iets waar Opel dagelijks aan werkt. Het tweede deel ‘…is voor iedereen’ benadrukt dat deze oplossingen en technologieën van de toekomst niet voor een kleine groep mensen bereikbaar blijven. “De toekomst vormt geen luxe van de elite, maar kwaliteit van leven voor iedereen”, aldus Tina Müller.

Opel-logo opgefrist
De komst van de nieuwe merkslogan van Opel wordt onderstreept door de introductie van een nieuw merklogo van Opel. Het nieuwe 2D-logo – 3D op auto’s – is vereenvoudigd, duidelijker en wordt toegepast in alle communicatiekanalen van Opel. De hoofdkenmerken van Opels beroemde logo blijven uiteraard bestaan. De cirkel verwijst naar een stuurwiel en de bliksemschicht is een signaal van energie.

De nieuwe Opel Insignia toont perfect aan waar ‘De toekomst is voor iedereen’ voor staat. Dit is de eerste Opel in serieproductie met het nieuwe logo en dit model biedt meer intelligente technologieën dan elke andere auto in dit segment. Dat betreft onder meer toonaangevende IntelliLux LED® matrixverlichting, moderne vierwielaandrijving met Twinster torque vectoring, slimme rijhulpsystemen, een head-up display, toonaangevende connectiviteit dankzij IntelliLink met smartphone-integratie en Opel OnStar waarmee ook het boeken van een hotelkamer of het reserveren van een parkeerplaats mogelijk is, naast 24/7 noodassistentie.

Opel is klaar voor de toekomst, dankzij de nieuwe merkslogan ‘De toekomst is voor iedereen’ als een toewijding, houding en verplichting maar ook dankzij het grootste productieoffensief in de merkgeschiedenis: de 7 van ‘17.