Ga je mee... naar het spelershome?

Voorafgaand aan de bekerkraker Feyenoord-Ajax lanceerde hoofdsponsor Opel een volledig vernieuwde Twitterwall. Om meer supporters nóg dichter bij de spelers te brengen, konden vanaf dan ook berichten via Facebook en Instagram worden ingezonden. De Opel Twitterwall werd hiermee de Opel Socialwall. De Opel Socialwall opende woensdag 28 oktober om 16:45 uur. Vanaf dat moment werden de leukste succeswensen aan de spelers getoond in het spelershome.

Supporters konden de spelers aanmoedigen door #gajemee in hun berichten te gebruiken. Vanaf de lancering kon dat dus ook met Instagram en via een speciale Facebook-applicatie.


Vorige bericht

Hartslag van het legioen

Opel en Feyenoord brachten hart voor de club letterlijk in beeld tijdens de Klassieker op 8 november in De Kuip. Lees meer
Volgende bericht

KARL op de borst

Opel maakte op 27 september tijdens de wedstrijd tegen PEC Zwolle eenmalig ruimte voor KARL op het Feyenoord-shirt. Lees meer