Opel en Feyenoord pakken uit met bijzondere stadiondoeken.

Opel heeft hart voor Feyenoord én het legioen. Om die gedachte kracht bij te zetten werd er onlangs een professionele fotoshoot georganiseerd, waarbij een groot aantal leden van Het Legioen samen met Feyenoord-spelers op de foto werd gezet. De foto’s zijn verwerkt tot twee grote stadiondoeken.

Feyenoord-supporters tonen wekelijks hun liefde voor hun club en staan te allen tijde achter de club. Die onvoorwaardelijke steun wordt gesymboliseerd in de nieuwe stadiondoeken. Op het ene doek weten Dirk Kuyt, Rick Karsdorp en Karim El Ahmadi zich gesteund door ruim 50 supporters met een rood-wit hart. Op het andere doek geldt dat voor Tonny Vilhena, Steven Berghuis en Nicolai Jørgensen. De Feyenoord-supporters die deel uitmaakten van de fotoshoot werden allemaal uitgenodigd na deelname aan een winactie, exclusief voor leden van Het Legioen.

De beelden werden geschoten door de Rotterdamse topfotograaf – en Feyenoord-supporter – Casper Rila. De stadiondoeken worden voor de Europese thuiswedstrijd tegen Zorya Luhansk opgehangen.


Vorige bericht

De Kuip kleurt rood

De laatste thuiswedstrijd van Feyenoord in 2016 stond in het teken van de samenwerking tussen Opel, Feyenoord en de Hartstichting. Lees meer
Volgende bericht

Interview met Kongolo

9 vragen over z'n nieuwe Opel Astra Lees meer