Over Opel & Feyenoord.

Opel is per 1 juli 2013 de hoofd- en shirtsponsor van Feyenoord. Opel was eerder tussen 1984 en 1989 hoofdsponsor van de Rotterdamse club en gedurende vele jaren daarna partner/autoleverancier.

De passie waarmee Opel zijn auto's ontwikkelt, is vergelijkbaar met de passie van Het Legioen voor Feyenoord. Daarom past Opel zo goed bij Feyenoord. Het Feyenoord gevoel kenmerkt zich door de enorme liefde en loyaliteit van zijn supporters. Opel wil voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt graag meer zijn dan een hoofdsponsor. 

Daarom willen we met onze inspanningen het voor Het Legioen nog leuker en mooier maken om hun club te ondersteunen. Zo bieden we Kameraadjes de kans om hun helden te interviewen. En daarom hebben we de selectie ook een eigen Twitterwall - inmiddels omgedoopt tot Socialwall - kado gedaan. Supporters uit de hele wereld kunnen daardoor vlak voor de wedstrijd de spelers nog eens extra aanmoedigen in het Spelershome van De Kuip. Maar er is meer dan dat.

Opel en Feyenoord helpen samen de Hartstichting onder de noemer ‘Hand in hand voor het leven’. Elke week krijgen zo’n 300 mensen in Nederland een hartstilstand. Tijdens het sporten, op het werk, in de auto of gewoon op straat. Hulp binnen zes minuten kan de overlevingskans verdubbelen. Om in héél Nederland binnen zes minuten reanimatiehulp te kunnen bieden, zijn in totaal 170.000 vrijwilligers nodig. Dan zijn we in staat om levens te redden. Levens van voetballiefhebbers, automobilisten, buren, dorpsgenoten en wijkbewoners.

Opel. Hart voor Feyenoord.

Ga naar opel.nl/feyenoord voor meer informatie en acties.