Opel maakte eenmalig ruimte voor KARL op Feyenoord-shirt.

Feyenoord trad op zondag 27 september aan in een speciale versie van het thuisshirt, met op de voorzijde de naam van het nieuwe instapmodel van Opel: KARL. Tijdens de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle werd dit nieuwe model van hoofdsponsor Opel daarmee op passende wijze onder de aandacht gebracht. Met KARL op het Feyenoord-shirt kwam een einde aan de campagne om de stadsauto bekend te maken bij de supporters.

Afgelopen maanden hebben supporters van Feyenoord uitgebreid kennis kunnen maken met de nieuwe Opel KARL. Zo was hij te bewonderen op de Open Dag en in de Feyenoord fanshops. Ook testte een aantal Feyenoord-spelers de veelzijdigheid van het instapmodel in de Opel KARL Challenge en liet Technisch Directeur Martin van Geel weten erg blij te zijn met de nieuwe aanwinst, zoals te zien is in deze video:

Tijdens de promotiecampagne maakten Feyenoord-supporters ook kans om een nieuwe Opel KARL te winnen. Iedere koper van een nieuw thuis- of uitshirt van Feyenoord ontving een voucher met een unieke code, die via deze website kon worden geactiveerd. Uiteindelijk zijn tien deelnemers genomineerd voor de finaleronde. Zij melden zich op zondag 27 september in De Kuip, waarna in de rust van Feyenoord-PEC Zwolle de winnaar bekend werd gemaakt.

De nieuwe Opel KARL is een karaktervolle stadsauto met een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding en ongebruikelijk veel comfort- en veiligheidsvoorzieningen. Hij heeft een bijzonder zuinige benzinemotor en is leverbaar vanaf €10.595.


Vorige bericht

Opel Socialwall

Voorafgaand aan de bekerkraker Feyenoord-Ajax is een vernieuwde versie van de Twitterwall gelanceerd. Lees meer
Volgende bericht

Spelers testen de Opel KARL

Opel KARL Challenge: bekijk hier de video waarin Feyenoord spelers de nieuwe aanwinst testen. Lees meer