Skip To Content
Home

Opel Rocks-e heeft eigen TikTok-accountTrendy citycar is gemaakt voor snappy TikTok-content

Ook auto’s kunnen hun eigen social media-account hebben, zo bewijst de Opel Rocks-e. Sinds kort heeft hij namelijk zijn eigen TikTok-account. Als trendy en eigenzinnig vervoersmiddel voor de jonge doelgroep voelt hij zich op TikTok namelijk helemaal thuis. Je zou bijna kunnen stellen dat hij is gemaakt voor de snappy content op het platform. Met zijn eigen TikTok-account weet hij de jonge doelgroep nog beter te bereiken.

Originele en verrassende content

Het eigenzinnige en hippe karakter van de Opel Rocks-e past perfect bij het platform dat TikTok is. Eigenzinnigheden zoals de in tegengestelde richting openslaande deuren, de creatieve en praktische oplossingen en stedelijke dynamiek zijn genoeg ingrediënten voor veel leuke content. Originele en onverwachte TikTok-content is gegarandeerd.

Snel groeiend platform

TikTok is een populair social mediaplatform met veel jonge gebruikers. Het aandeel in de social mediamarkt is nog vrij klein, maar het is met stip het snelste groeiende platform van het moment. In slechts een paar jaar tijd kreeg het al net zo veel gebruikers als het al jaren bestaande Twitter. TikTok is ook het platform waar jongeren in verhouding de meeste tijd besteden.

Bekijk, like en volg de Opel Rocks-e op TikTok

Nieuwgierig? Neem hier een kijkje op het Tiktok-account van de Opel Rocks-e (@opelrocks_nl) en vergeet hem vooral niet te volgen.