Veelgestelde vragen
Onze medewerkers op de afdeling Klantenservice staan dag in, dag uit voor u klaar om antwoorden te vinden op uw meest brandende vragen. Maar u realiseert zich natuurlijk ook, dat vragen van bijvoorbeeld technische aard of over de restwaarde van uw specifieke Opel niet op afstand beantwoord kunnen worden. De ruim 200 Opel bedrijven in het land zijn voor dit soort vragen de aangewezen aanspreekpunten voor onze klanten. Wij adviseren u dan ook in zo'n geval contact op te nemen met uw Opel dealer.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 020-6545751.
Hieronder treft u een aantal antwoorden op andere veel gestelde vragen:
Kom ik ook in aanmerking voor fabrieksgarantie in het buitenland?
Hoe kom ik aan een instructieboekje voor mijn Opel (audiosysteem)?
Instructieboekjes kunt u via uw Opel dealer aanvragen. Vaak zijn er ook nog instructieboekjes van oudere bouwjaren en modellen op voorraad. Voor actuele modellen zijn deze digitaal beschikbaar via onze site. Daarnaast hebt u als myOpel lid (myOpel app) ook toegang tot een gebruikershandleiding en handleiding infotainment.
Voor oudere bouwjaren of modellen zijn veelal boekjes beschikbaar. Deze kunt u aanvragen bij uw Opel dealer/ reparateur.