Opel4Business

OPEL4BUSINESS.

Compleet serviceprogramma.

WAT IS OPEL4BUSINESS?

Opel4Business staat garant voor gemak, minder stilstand en dus meer productieve uren. Dankzij een gespecialiseerd en landelijke dekkend netwerk van Opel dealers die alle auto gerelateerde service- en onderhoudswerkzaamheden voor u uitvoeren. Ontdek hieronder alle voordelen van dit complete serviceprogramma.

VOORDELEN OPEL4BUSINESS.

Centraal callcenter
Bereikbaar via 088-3767 890 of info@opel4business.nl.
Gratis haal- en brengservice
Kosteloze haal- en brengservice op doordeweekse dagen.
Vervangend vervoer
Indien gewenst staat er vervangend vervoer voor u klaar bij de Opel dealer in dezelfde categorie als uw eigen auto. 
Continue mobiliteit
Om de continuïteit van uw Opel te waarborgen, stelt de Opel-dealer direct een diagnose en voert de dealer direct kleine reparaties uit.
Onderhoud en reparatie op zaterdag
Om stilstand te voorkomen, onderhoudt Opel bedrijfswagens ook op zaterdagochtend. Desgewenst bieden we een haal- en brengservice op vrijdagmiddag en maandagochtend, zodat monteurs na het weekend gewoon aan de slag kunnen.
Schade, ruitschade en banden
Om improductieve uren verder te voorkomen kan u ook terecht bij de Opel dealer voor schade, ruitreparatie en banden. Door dit centraal bij één partij onder te brengen, kunnen heel veel werkzaamheden gecombineerd worden.
Borging van afspraken
Het callcenter zorgt ervoor dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Denk hierbij onder andere aan het uitvoeren van het onderhoud op zaterdag. 
Onderhoudsmanagement
Als u periodiek voertuiggegevens en medewerkersgegevens met ons deelt, kan het callcenter medewerkers proactief benaderen om onderhoudsbeurten in te plannen. 
Poolmanagement
We zijn in staat en bereid om vrijgevallen bedrijfswagens in te nemen, het onderhoud voor deze auto’s uit te voeren en deze geheel te reconditioneren. Daarna leveren we de bedrijfswagen bij u af. Een nieuwe medewerker kan bij indiensttreding direct aan de slag in een bedrijfswagen die als nieuw aanvoelt. 
Menupricing
Menupricing is het aftersales offertesysteem en geeft u als klant volledige transparantie in de reguliere onderhoudskosten en reparaties tijdens de looptijd van uw Opel. Op basis van leeftijd en kilometrage is direct inzichtelijk wat de reguliere kosten zijn. Tevens is het bekend welke doorlooptijden de onderhoudsbeurten en reparaties geven. 
Gedegen voorraadsystemen voor onderdelen
Elke locatie wordt tweemaal per dag van nieuwe onderdelen voorzien door een centraal magazijn. Bovendien is in het centrale magazijn meer ruimte gemaakt voor onderdelen die minder vaak nodig zijn. Doordat deze onderdelen niet eerst bij de fabrikant besteld hoeven te worden, is een veel snellere levering aan de dealers mogelijk, waardoor uw medewerker weer snel onder weg is.
Fabrieksgarantie
De fabrieksgarantie van Opel geeft u recht op gratis reparatie van defecten die onder de verantwoordelijkheid van de fabrikant vallen, ongeacht de kilometerstand van de auto en het moment waarop het probleem zich binnen de garantietermijn van één jaar voordoet. Het enige dat u hoeft te doen, is uw auto volgens de fabrieksinstructies laten onderhouden.